κουβεντες γυναικων

" Όταν εκπαιδεύεις ένα αγόρι, μορφώνεις ένα αγόρι. Όταν εκπαιδεύεις ένα κορίτσι, μορφώνεις μια ολόκληρη γενιά."

ελληνική ημερομηνία

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ολα για την γυναικα .το σπιτι,το παιδι,την οικογενεια....

Πέμπτη, 11 Δεκεμβρίου 2014

sportswear-2014-2015

Adidas Originals Capsule Collection : Σε αθλητικό και stylish ύφος η νέα συλλογή

adidas-Originals-Capsule-Collection-03
Η Adidas έκανε την διαφορά για άλλη μια φορά, λανσάροντας τη νέα της συλλογή Originals Capsule Collection. Ριγέ top και sport δερμάτινες φόρμες πρωταγωνιστούν στην ιδιαίτερη αυτή αθλητική συλλογή, που αναδεικνύει πλήρως το  casual cool lifestyle της εταιρίας. 
adidas Originals Capsule Collection 01
adidas Originals Capsule Collection 06
adidas Originals Capsule Collection 05adidas Originals Capsule Collection 08

ADIDAS ORIGINALS AND JEREMY SCOTT FALL WINTER 2014 LOOKBOOK

adidas jeremy scott FW2014 lookbook 4 618x927 Adidas Originals And Jeremy Scott Fall Winter 2014 Lookbook

adidas jeremy scott FW2014 lookbook 00 618x927 Adidas Originals And Jeremy Scott Fall Winter 2014 Lookbookadidas jeremy scott FW2014 lookbook 1 618x927 Adidas Originals And Jeremy Scott Fall Winter 2014 Lookbookadidas jeremy scott FW2014 lookbook 2 618x926 Adidas Originals And Jeremy Scott Fall Winter 2014 Lookbookadidas jeremy scott FW2014 lookbook 3 618x927 Adidas Originals And Jeremy Scott Fall Winter 2014 Lookbookadidas jeremy scott FW2014 lookbook 7 618x926 Adidas Originals And Jeremy Scott Fall Winter 2014 Lookbookadidas jeremy scott FW2014 lookbook 5 618x927 Adidas Originals And Jeremy Scott Fall Winter 2014 Lookbook

NIKE HOLIDAY 2014 WOMENS SPORTSWEAR

Nike Holidays womens collection 5 Nike Holiday 2012 Womens Sportswear

Nike Holidays womens collection 7 Nike Holiday 2012 Womens Sportswear Nike Holidays womens collection 4 Nike Holiday 2012 Womens Sportswear
Nike Holidays womens collection 2 Nike Holiday 2012 Womens Sportswear Nike Holidays womens collection 1 Nike Holiday 2012 Womens Sportswear
Bold attitude. Powerful graphics. Add style to your workout wardrobe with artist Flavio and Jayelle's Brazilian-inspired patterns. #nike
Tights with a balance of sport and style. Power your gym look with patterns inspired by the streets of Sao Paulo. #nikeBold, new confidence. Fresh, new look. Conquer your training in the limited edition Nike Tight of the Moment.As bold as you are. The Nike Tight of the Moment x USA.
Cute workout tank

.
..

bodytalk

Τα 12 καλύτερα αθλητικά για τρέξιμο και γυμναστική....

       

     

     REEBOK

      zquick electrify
            67 ευρω      

                               







   
















      NEW BALANCE

            m1260gr4
            149 ευρω








   



   ADISAS ENERGY
   boost 2.0 esm shoes
        127 ευρω




NEW BALANCE
   m1260bg3
    149 ευρω



 
   PUMA
 faas 300 v3
  79 ευρω




        ASICS

GEL-KAYANO 21 

        T4H2N
        127 ευρω



      NIKE 
 Air Max 2014
   200ευρω


    NIKE
Nike Free 5.0
   120 ευρω



       NIKE
Free 5.0 Flyknit ID
      165 ευρω




                                   PUMA
        EVOSPEED HARAMBEE RUNNING SHOES
                                              DETAILS
                                  70 ευρω


      
        REEBOK
   REEBOK ZJET
       102 ευρω



      
         SAUCONY
  Saucony Triumph 11
           140 ευρω

Πρωινή άσκηση για καύση λίπους....



Τελικά το πρωί πρέπει να κάνουμε γυμναστική με άδειο στομάχι, ή να έχουμε φάει κάτι προηγουμένως; Πως καίμε περισσότερο λίπος; Μέχρι στιγμής όλοι έλεγαν πως πρέπει να έχουμε βάλει κάτι στο στομάχι μας πριν ξεκινήσουμε τη πρωινή γυμναστική. Διαβάστε όμως στο επιστημονικό άρθρο που ακολουθεί μια νέα έρευνα που ανατρέπει τα δεδομένα...
Μια νέα μελέτη ανατρέπει όσα πιστεύαμε για τη λήψη πρωινού πριν την άσκηση. Η μελέτη αυτή των Dr. Emma Stevenson and PhD student Javier Gonzalez from the University of Northumbria, που ήταν οι κύριοι ερευνητές ,έδειξε ότι τα άτομα που γυμνάζονταν το πρωί με άδειο στομάχι , έκαιγαν 20 % περισσότερο λίπος σε σχέση με εκείνα που γυμνάζονταν έχοντας προηγουμένως πάρει πρωινό.
Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο ιατρικό περιοδικό British Journal of Nutrition ( Jan. 2013 ). Στη μελέτη αυτή 12 άνδρες έκαναν διάδρομο μέτριας έντασης στις 10 το πρωί , μερικοί από αυτούς μετά από νηστεία όλη τη νύχτα και χωρίς να πάρουν πρωινό , ενώ κάποιοι έπαιρναν πρωινό πριν αρχίσουν να τρέχουν.
Μιάμιση ώρα μετά την άσκηση οι συμμετέχοντες στη μελέτη ελάμβαναν ένα σοκολατούχο γάλα , και μετά φαγητό με ζυμαρικά με τη σύσταση να φάνε μέχρι να νιώσουν ότι χόρτασαν. Παρατηρήθηκε ότι όσοι από τους ασκηθέντες είχαν προηγουμένως νηστέψει , πεινούσαν λιγότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας, ενώ δεν κατανάλωναν περισσότερες θερμίδες προκειμένου να αντιμετωπίσουν το αίσθημα της πρωινής πείνας , σε σύγκριση με όσους είχαν ήδη πάρει πρωινό πριν την γυμναστική.
Επίσης παρατηρήθηκε ότι αυτά τα άτομα που γυμνάστηκαν χωρίς να πάρουν πρωινό , έκαιγαν 20% περισσότερο λίπος . Οι ερευνητές της μελέτης έδωσαν έμφαση στο γεγονός ότι η μελέτη ήταν μικρής έκτασης και διάρκειας και γι αυτό το λόγο και εμείς θα συνιστούσαμε να περιμένουμε την επιβεβαίωση των σημαντικών αυτών ευρημάτων με νεώτερες και ευρύτερες μελέτες. Επειδή το θέμα απασχολεί πάρα πολλούς όπως είναι φυσικό , θα επανέλθουμε με νεώτερα δεδομένα . Η καύση λίπους αποτελεί σημαντικό αίτημα καθημερινά στο παθολογικό ιατρείο , ειδικά στα άτομα που πάσχουν από μεταβολικό σύνδρομο (βλέπε σχετικά στο βιβλίο μας «μεταβολικό σύνδρομο ,παχυσαρκία και διαβήτης »εκδόσεις Σταμούλη ).
Φαίνεται ότι για να το πετύχουμε αυτό , ο δρόμος είναι πιο εύκολος αν ασκούμαστε χωρίς να έχουμε πάρει φαγητό .Η άσκηση είναι γνωστό ότι αυξάνει την κατανάλωση της ενέργειας που δαπανούμε με το μέγιστο αυτής , να προέρχεται από το συσσωρευμένο σπλαχνικό λίπος , αν ασκούμαστε χωρίς να έχουμε λάβει τροφή από το προηγούμενο βράδυ .Μένει να δούμε αυτά τα εντυπωσιακά αποτελέσματα να προκύπτουν μέσα από νεώτερες εργασίες .

Pilates:

Η μέθοδος Pilates αναπτύχθηκε το 1920 από τον Joseph Pilates, ως ένα πρόγραμμα αποθεραπείας για τα μυοσκελετικά του προβλήματα και εξελίχθηκε σαν μια μέθοδο ευεργετικής άσκησης που προσφέρει έντονη αίσθηση ευεξίας. Αρκεί όμως μόνο αυτό; Είναι καλό για όλους;
Η μέθοδος Pilates αναπτύχθηκε το 1920 από τον Joseph Pilates, ως ένα πρόγραμμα αποθεραπείας για τα μυοσκελετικά του προβλήματα και εξελίχθηκε σαν μια μέθοδο ευεργετικής άσκησης που προσφέρει έντονη αίσθηση ευεξίας. Αρκεί όμως μόνο αυτό; Είναι καλό για όλους;

Τα πλεονεκτήματα είναι πολλά και είναι τα εξής:
1) Αυξάνει την ευλυγισία, την δύναμη και την μυική αντοχή χωρίς να δίνει όγκο στους μυείς.
2) Βελτιώνει την σωστή στάση σώματος
3) Ανακουφίζει τους πόνους της μέσης και του αυχένα, καθώς ευθυγραμμίζει και βελτιώνει την κατάσταση της σπονδυλικής στήλης (π.χ. περιπτώσεις λόρδωσης, σκολίωσης, κύφωσης κλπ)
4) Βοηθάει στην απομάκρυνση τους στρες, δίνοντας έμφαση στην σωστή αναπνοή
5) Συμμετέχει στην πρόληψη και αποκατάσταση τραυματισμών
6) Προσφέρει, όπως και κάθε μορφή άσκησης, ευεξία!
7) Δεν απαιτεί πολύ χρόνο, καθώς οι περισσότερες ασκήσεις γίνονται μέσα σε δέκα ή είκοσι λεπτά και χρειάζονται μόνο δέκα επαναλήψεις για την κάθε μία.
Αν θέλεις όμως να δεις γρήγορα και άμεσα αποτελέσματα, το pilates δεν είναι για σένα, διότι δεν αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής για καύση λίπους. Βοηθάει μεν στην ανάπτυξη της μυικής μάζας του σώματος, η οποία αυξάνει κατά ένα μικρό ποσοστό τον μεταβολισμό για 48 ώρες μετά την εκγύμναση, όπως βέβαια και κάθε μορφή αναερόβιας άσκησης, όμως δεν βοηθάει ιδιαίτερα στο καρδιοαναπνευστικό σύστημα, καθώς δεν αυξάνει κατά πολύ τον καρδιακό παλμό κατά τη διάρκεια της άσκησης. Το μυστικό για απόλυτη καύση λίπους είναι ο συνδυασμός αερόβιας άσκησης και άσκηση με αντιστάσεις, οπότε μόνο το pilates δεν φτάνει!
Ένα ακόμα μειονέκτημα της μεθόδου pilates είναι ότι βασίζεται κυρίως στην ισομετρική άσκηση, η οποία όμως δεν είναι κατάλληλη για όλους. Ισομετρική άσκηση είναι η άσκηση κατά την οποία το μέτρο τους μυός παραμένει σταθερό και δεν αυξομειώνεται (στατικές ασκήσεις). Εκτελώντας τέτοιου είδους ασκήσεις δεν καταπονούνται μεν οι αρθρώσεις αλλά αυξάνεται η αρτηριακή πίεση και μπορεί να προκαλέσει καρδιακή αρρυθμία ή ακόμα και κατεστραμμένα αιμοφόρα αγγεία! Έτσι προτού ξεκινήσετε θα πρέπει να συμβουλευτείτε απαραιτήτως έναν γιατρό. Επιπροσθέτως είναι μονόπλευρη μορφή εκγύμνασης καθώς δυναμώνει τον μυ μόνο σε μια συγκεκριμένη γωνία της άρθρωσης και στάση του σώματος.
Όσων αφορά τους αθλητές, η ισομετρική άσκηση δεν βελτιώνει την επίδοση στα περισσότερα αθλήματα. Χρειάζεται λειτουργικές ασκήσεις και ασκήσεις ιδιοδεκτικότητας, οι οποίες προωθούν το συντονισμό, την αρμονία των κινήσεων, την βελτίωση της τεχνικής και κυρίως την πρόληψη και αποκατάσταση τραυματισμών.
Καταλήγουμε λοιπόν στο συμπέρασμα ότι πριν αρχίσουμε οποιαδήποτε μορφή άσκησης θα πρέπει να κάνουμε ένα γενικό check up ώστε να γνωρίζουμε τις ανάγκες του οργανισμού μας…Καλή σας τύχη λοιπόν!

Δες τι πρέπει να κάνεις πριν κοιμηθείς!





Τα προϊόντα νυχτερινής περιποίησης είναι πολλά και η δράση τους σημαντική. Σας έχουμε όμως μια συμβουλή βγαλμένη από τις περιποιήσεις των spa.
Όταν κάνεις το βραδινό σου ντους κρέμασε ένα μάτσο λεβάντας ανάποδα από την ντουζιέρα. Οι υδρατμοί που θα δημιουργηθούν θα βοηθήσουν την επιδερμίδα του προσώπου και του σώματος. Η λεβάντα βοηθά στην ανάπλαση των κυττάρων, έχει σµηγµατορρυθµιστική δράση, γι’ αυτό και χρησιμοποιείται σε καθαριστικά προσώπου, ενώ το άρωμα της ξεκουράζει και τονώνει.