κουβεντες γυναικων

" Όταν εκπαιδεύεις ένα αγόρι, μορφώνεις ένα αγόρι. Όταν εκπαιδεύεις ένα κορίτσι, μορφώνεις μια ολόκληρη γενιά."

ελληνική ημερομηνία

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ολα για την γυναικα .το σπιτι,το παιδι,την οικογενεια....

Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου 2014

Γυμναστική στη φύση


Γιατί να ταυτίζουμε την άσκηση μόνο με το γυμναστήριο; Ο καιρός και τα φυσικά τοπία της χώρας μας είναι ιδανικά και σας δίνουμε 10 λόγους για να μετακινήσετε την άσκηση και … «εκτός των κλειστών χώρων»!
«Απόδραση» από την τεχνολογία μέσα από την ποδηλασία
Κακά τα ψέματα, ειδικά για όσους από εμάς κατοικούμε σε πόλη, η τεχνολογία έχει γίνει… εξάρτηση. Γιατί λοιπόν να περάσουμε το χρόνο μας μπροστά σε ένα ηλεκτρονικό ποδήλατο ανάμεσα σε οθόνες και όχι κάνοντας ένα περίπατο στο κοντινότερο πάρκο ή στην παραλία με το ποδήλατο μας;
Περισσότερη Βιταμίνη D για τον οργανισμό μας
Όπως είναι γνωστό, το φυσικό φως μας «προμηθεύει» με αυτή την πολύτιμη βιταμίνη που βοηθάει στην καταπολέμηση ορμονικών προβλημάτων, της παχυσαρκίας αλλά και των φλεγμονών.
Καλύτερος ύπνος και ρύθμιση του εσωτερικού ρολογιού
Ένα άλλο όφελος που χαρίζει το φυσικό φως στον οργανισμό μας είναι ότι βοηθάει στη ρύθμιση του εσωτερικού μας ρολογιού, με αποτέλεσμα να κατευθυνόμαστε προς τον καλύτερο ύπνο και τα σταθερά γεύματα. Γι’ αυτό, ας πούμε «ναι» στη γυμναστική κάτω από τον ήλιο και ας επωφεληθούμε από τα πλεονεκτήματά της.
Η ώρα περνάει πιο γρήγορα στην ύπαιθρο
Η αλλαγή των παραστάσεων, η θέα και το οξυγόνο θα μετατρέψουν την άσκηση από διαδικασία ρουτίνας σε μία όμορφη εμπειρία, με αποτέλεσμα η ώρα να κυλήσει πιο γρήγορα και πιο ευχάριστα.
Επαφή με λιγότερα μικρόβια
Όσο και αν το γυμναστήριο είναι ένας τρόπος να βελτιώσουμε την υγεία μας, είναι αλήθεια πως με τον ιδρώτα και την κοινή χρήση των οργάνων ερχόμαστε σε επαφή με εκατομμύρια μικρόβια. Εφόσον, λοιπόν, μας το επιτρέπει ο καιρός γιατί να μην προτιμήσουμε  μία πιο υγιεινή λύση;
Καύση περισσότερων θερμίδων
Στη φύση, το σώμα μας εξασκείται σε ποικίλο ή ανάγλυφο έδαφος μακριά από τη ρουτίνα των ασκήσεων που «έχει συνηθίσει». Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με παράγοντες, όπως ο θερμότερος αέρας, βοηθάει το σώμα μας να καίει έως και 7% περισσότερες θερμίδες από ότι στο γυμναστήριο.
Πιο καθαρή σκέψη…
Όχι μόνο οι έρευνες αλλά και η εμπειρία μας έχει δείξει ότι η φύση μας βοηθάει να επικεντρωθούμε στη σκέψη μας. Ειδικά για όσους προτιμάμε μεθόδους γυμναστικής που αποσκοπούν στο να «αδειάσουμε» από περιττές σκέψεις όπως η γιόγκα, τότε η παραλία ή το δάσος είναι τα ιδανικά μέρη!
Παρακίνηση
Έρευνα που πραγματοποίησε το Πανεπιστήμιο  Essex σε μαθητές έδειξε ότι με τη μεταφορά της γυμναστικής στην ύπαιθρο ακόμη και οι  λιγότερο δραστήριοι μαθητές παρακινήθηκαν για περισσότερη άσκηση! Είναι φανερό, λοιπόν, ότι η «πράσινη γυμναστική» μπορεί να ενθαρρύνει ακόμα και τους λιγότερο «φαν του αθλήματος»!
Αισιοδοξία και την ενέργεια
Όλοι γνωρίζουμε ότι η φύση μας ηρεμεί και μας δίνει ενέργεια ταυτόχρονα. Αυτό που ίσως δεν είναι ευρέως γνωστό είναι ότι η γυμναστική σε εξωτερικό χώρο μπορεί να μας κάνει να σκεφτόμαστε θετικότερα. Τουλάχιστον αυτό απέδειξε έκθεση που δημοσιεύθηκε από την Αμερικανική Εταιρεία Περιβαλλοντικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.
Πιο δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα
Λίγη άσκηση στη φύση μπορεί να βοηθήσει στο να αρρωσταίνουμε πιο σπάνια, αλλά και να μας βοηθήσει στην απόκτηση ενός πιο γερού καρδιαγγειακού συστήματος.
Επιμέλεια: Χριστίνα Δραμιτινού

Προ των πυλών ο πιο ψυχρός χειμώνας




Διαβάστε παρακάτω φυσικούς τρόπους για προστασία αλλά και για αποκατάσταση της επιδερμίδας.
Σώμα –πρόσωπο…
- Κατά τη διάρκεια που κάνετε μπάνιο προσθέστε στο σφουγγάρι ή στην μπανιέρα, λίγο παιδικό λάδι ή κάποιο αιθέριο έλαιο της επιλογής σας.
- Οκτώ με δέκα φορές το μήνα βάλτε ενυδατικό λάδι ή κάποια μάσκα ενυδάτωσης στο σώμα σας.

Μια γρήγορη μάσκα για το σώμα και για το πρόσωπο είναι η εξής:

Θα χρειαστείτε ζωμό αγγουριού (σχεδόν ένα φλιτζάνι) και λίγο ροδόνερο.

Εκτέλεση: Λιώστε ένα αγγούρι και αφού το σουρώσετε βάλτε το σε ένα σέικερ μαζί με το ροδόνερο. Τοποθετείστε το μείγμα στο πρόσωπο για 1 ώρα περίπου. Για να φτιάξετε μάσκα για το σώμα αυξήστε τα υλικά (1, 5 φλιτζάνι ζωμό αγγουριού, μισό φλιτζάνι ροδόνερο)

- Τρώτε λαχανικά και φρούτα και να πίνετε αρκετό νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας.
-  Πλένετε το πρόσωπο σας με χλιαρό νερό και να αποφεύγετε το κρύο, αλλά και το πολύ ζεστό νερό.
- Να κρατάτε απόσταση από τα καλοριφέρ ή το τζάκι, όσο μπορείτε, για να αποφύγετε την εμφάνιση ξηρότητας.
- Το τζάκι, οι σόμπες και τα καλοριφέρ μπορούν να ξηράνουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού σας. Για να μην υπάρξουν συνέπειες και στο δέρμα σας βάλτε υγραντήρα ή εναλλακτικά βάλτε στο καλοριφέρ μια βρεγμένη πετσέτα.
Χέρια…
- Όταν πλένετε τα χέρια σας αποφύγετε το κρύο νερό, τα σκληρά σαπούνια και σκουπίστε τα με μια πετσέτα. Μην τα αφήνετε να στεγνώσουν μόνα τους. Όταν κάνετε δουλειές στο σπίτι να φοράτε πάντα πλαστικά γάντια.
- Τα γάντια τις πολύ κρύες μέρες του χειμώνα πρέπει να γίνουν το αγαπημένο σας αξεσουάρ για καλύτερη προστασία από τις συνέπειες του χειμώνα. Ιδανικό είναι να βάζετε και κάποια ενυδατική κρέμα πριν τα φορέσετε.
- Πριν κοιμηθείτε βάλτε στα χέρια σας μια μάσκα ενυδάτωσης ή θρέψης και φορέστε γάντια για περίπου 10-15 λεπτά. Η θερμότητα που θα δημιουργήσουν τα γάντια θα ενισχύσει την ενυδάτωση του δέρματος στο μέγιστο βαθμό.
Μια απλή μάσκα ενυδάτωσης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι η εξής:

Θα χρειαστείτε 1 κουταλιά της σούπα ελαιόλαδο και μια κουταλιά της σούπας ζάχαρη.

Εκτέλεση: Βάλτε τα υλικά στα χέρια σας και κάντε απαλές κυκλικές κινήσεις. Αφήστε τη μάσκα για 10 λεπτά.
Χείλη…
- Αν δεν έχετε κάποιο ενυδατικό προϊόν για τα χείλια βάλτε εναλλακτικά λίγη ποσότητα βαζελίνης για προστασία. Η βαζελίνη δε θα επαναφέρει τα χείλια σας στην υγιή μορφή τους, αλλά θα τα προστατεύσει από τις συνέπειες του κρύου.
- Όταν ξηραίνονται τα χείλη αυτό που κάνουν οι περισσότεροι είναι να τα γλείφουν για να τα ενυδατώσουν. Αυτό είναι λάθος καθώς το σάλιο όταν εξατμίζεται προκαλεί μεγαλύτερη αφυδάτωση.
- Πριν πέσετε για ύπνο βάλτε στα χείλια κάποια κρέμα που περιέχει βιταμίνη Ε για καλύτερη ενυδάτωση.
- Χρησιμοποιήστε καθημερινά βούτυρο κακάο, μέλι ή αβοκάντο στα χείλη για ενυδάτωση και θρέψη.