κουβεντες γυναικων

" Όταν εκπαιδεύεις ένα αγόρι, μορφώνεις ένα αγόρι. Όταν εκπαιδεύεις ένα κορίτσι, μορφώνεις μια ολόκληρη γενιά."

ελληνική ημερομηνία

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ολα για την γυναικα .το σπιτι,το παιδι,την οικογενεια....

Κυριακή, 4 Ιανουαρίου 2015

Η αστεια εικονα της ημερας....


Η αεροβική άσκηση κόβει την όρεξη



Σημαντική μείωση του σωματικού λίπους αλλά και πτώση της πρόσληψης θερμίδων παρουσίασε ομάδα υπέρβαρων και παχύσαρκων ενηλίκων έπειτα από τρίμηνη αερόβια άσκηση, χωρίς διατροφικές αλλαγές. 

Η απώλεια βάρους και η μείωση στην πρόσληψη θερμίδων συσχετίστηκαν άμεσα με τα επίπεδα στο αίμα της ορμόνης που ονομάζεται εγκεφαλικής προέλευσης νευροτροφικός παράγοντας (ΒDΝF). 

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο ετήσιο συνέδριο της Αμερικανικής Εταιρείας Ενδοκρινολογίας στο Σαν Φρανσίσκο από τον δρα Χένρι Άνχαλτ, η μείωση της πρόσληψης θερμίδων μπορεί να σχετίζεται με την επίδραση του ΒDΝF. 


Είναι πιθανόν οι αυξήσεις της πρωτεΐνης να καταστέλλουν την όρεξη, ωστόσο δεν έχει αποδειχθεί αυτό. 


Στη μελέτη, που έγινε με τη συνεργασία της δρος Α. Βερόνικα Αράγια από την Πανεπιστημιακή Κλινική της Χιλής στο Σαντιάγο, ελέγχθηκαν τα επίπεδα στο αίμα του ΒDΝF πριν και έπειτα από τρεις μήνες αερόβιας άσκησης σε 15 υπέρβαρα ή παχύσαρκα άτομα. Οι 7 άνδρες και οι 8 γυναίκες, ηλικίας από 26 έως 51 ετών, αθλούνταν κάνοντας διάδρομο ή ποδήλατο. 

Μετά το τέλος της τρίμηνης άσκησης, οι συμμετέχοντες παρουσίαζαν πλέον σημαντική πτώση στο σωματικό βάρος, την περίμετρο της μέσης και το ποσοστό σωματικού λίπους. Επίσης παρουσίαζαν πτώση της αρτηριακής πίεσης, ενώ άρχισαν να καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες. Την ίδια περίοδο που εκδηλώνονταν αυτές επιδράσεις, τα επίπεδα του ΒDΝF στο αίμα αυξήθηκαν σημαντικά. 


Οι διατάσεις ωφελούν τις αρθρώσεις


Λίγες ασκήσεις διατάσεων (στρέτσινγκ) πριν από την προπόνηση βελτιώνουν προσωρινά το εύρος της κινητικότητας των αρθρώσεων και δεν εξασθενούν τους μυς, σύμφωνα με μία νέα μελέτη, η οποία τροφοδοτεί τη διαμάχη των επιστημόνων για το αν το στρέτσινγκ πριν από τη γυμναστική ελαττώνει τη μυϊκή δύναμη και τις επιδόσεις. 

Στη νέα μελέτη συμμετείχαν ερασιτέχνες ασκούμενοι, οι οποίοι έκαναν δύο, τέσσερα ή οκτώ λεπτά στρέτσινγκ των ποδιών και των αστραγάλων τους, πριν από την κυρίως προπόνηση. 

Οι αθλητικές επιδόσεις των εθελοντών αξιολογήθηκαν πριν και αμέσως μετά τις διατάσεις, καθώς και 10, 20 και 30 λεπτά έπειτα από την έναρξη της άσκησης. 


Οι διατάσεις δεν προκάλεσαν αλλαγές στη μυϊκή δύναμη των εθελοντών, ενώ βελτίωσαν το εύρος της κινητικότητας της ποδοκνημικής άρθρωσης, όπως λέγεται επιστημονικά ο αστράγαλος. 

Τα ευρήματα της νέας μελέτης δημοσιεύονται στο τεύχος Αυγούστου της επιθεώρησης «Ιατρική & Επιστήμη στα Αθλήματα & στην Άσκηση» (ΜSSΕ). 

Όπως δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής δρ Έρικ Ράιαν, από το Αμερικανικό Κολέγιο Αθλητιατρικής (ΑCSΜ), «από τα στοιχεία μας προκύπτει πως οι σύντομες διατάσεις αυξάνουν την ευλυγισία, δίχως να προκαλούνται οι απώλειες δύναμης που είχαν αναφερθεί σε προγενέστερες μελέτες και οι οποίες θα μπορούσαν να πλήξουν τις αθλητικές επιδόσεις». 

Από την πλευρά του, ο ερευνητής δρ Τζόελ Τ. Κράμερ πρόσθεσε πως «τα ευρήματά μας, σε συνδυασμό με αυτά προγενέστερων μελετών, υποδηλώνουν πως λίγες διατάσεις επί χρονικό διάστημα έως 8 λεπτά πριν από την προπόνηση είναι ωφέλιμες. Ως φαίνεται, η υπονόμευση της μυϊκής δύναμης επέρχεται από τις πιο παρατεταμένες διατάσεις, οι οποίες ίσως πρέπει να αποφεύγονται».