κουβεντες γυναικων

" Όταν εκπαιδεύεις ένα αγόρι, μορφώνεις ένα αγόρι. Όταν εκπαιδεύεις ένα κορίτσι, μορφώνεις μια ολόκληρη γενιά."

ελληνική ημερομηνία

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ολα για την γυναικα .το σπιτι,το παιδι,την οικογενεια....

Παρασκευή, 2 Ιανουαρίου 2015

ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Ανετη και χαλαρή η νεαρή δημοσιογράφος στο κατάστρωμα ενός πλοίου προσεγγίζει τον δήμαρχο μιας ολλανδικής πόλης για να του πάρει συνέντευξη για την τηλεόραση. 


«Φάρμακο» η γυμναστική για τον χρόνιο πόνο στη μέση



Αν πάσχετε από χρόνιο πόνο στη μέση, καλό είναι να βάλετε τη συστηματική γυμναστική στη ζωή σας, συνιστούν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Αλμπέρτα, στον Καναδά. 

Σε μελέτη που πραγματοποίησαν με 240 άνδρες και γυναίκες που είχαν χρόνιο πόνο στη μέση, διαπίστωσαν πως όσοι έκαναν ασκήσεις με βάρη σε γυμναστήριο τέσσερις μέρες την εβδομάδα είχαν καλύτερη ποιότητα ζωής, 28% λιγότερο πόνο και 36% λιγότερα προβλήματα εξαιτίας του πόνου τους. 

Τα οφέλη αυτά, όμως, δεν ήταν τόσο σημαντικά για όσους πήγαιναν στο γυμναστήριο μόνο δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα. 

«Αν και πολλοί πιστεύουν πως ο πόνος στη μέση καθιστά απαγορευτική τη γυμναστική, τα ευρήματά μας δείχνουν ότι τα βάρη τέσσερις φορές την εβδομάδα παρέχουν τη μέγιστη ανακούφιση από τον πόνο και τη μέγιστη βελτίωση στην ποιότητα της ζωής», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής δρ Ρόμπερτ Κελ, επίκουρος καθηγητής Φυσιολογίας της Άσκησης στο Πανεπιστήμιο. 

Υπολογίζεται ότι εννέα στους δέκα ενηλίκους ταλαιπωρούνται από πόνο στη μέση τουλάχιστον μία φορά στη ζωή τους, ενώ πολλοί αποκτούν τελικά χρόνιο πρόβλημα. 

Όπως εξήγησε ο δρ Κελ παρουσιάζοντας τα ευρήματα της μελέτης σε πρόσφατο συνέδριο του Αμερικανικού Κολεγίου Αθλητιατρικής στο Σιάτλ, οι 240 εθελοντές χωρίστηκαν σε τέσσερις ομάδες. Η μία δεν γυμναζόταν καθόλου, ενώ οι άλλες τρεις έκαναν ασκήσεις με βάρη στο γυμναστήριο δύο, τρεις ή τέσσερις φορές την εβδομάδα. 

Η πορεία των συμπτωμάτων τους καταγράφηκε επί 16 εβδομάδες. 

Σε όσους γυμνάζονταν τέσσερις φορές την εβδομάδα η μείωση του πόνου ήταν 28%, σε όσους γυμνάζονταν τρεις 18% και σε όσους γυμνάζονταν δύο 14%. Η ποιότητα της ζωής, που αξιολογήθηκε με βάση το πώς ένιωθαν σωματικά και ψυχικά οι ασθενείς, αυξήθηκε κατά 28%, 22% και 16% αντιστοίχως. Στους εθελοντές που δεν γυμνάζονταν, δεν παρατηρήθηκε διαφορά. 

Αν συνεπώς σάς ταλαιπωρεί η μέση σας, ρωτήστε τον γιατρό σας ποιες ασκήσεις μπορείτε να κάνετε.

Όταν το Πιλάτες... συνάντησε το μποξ


Το Ρilox, ο συνδυασμός του Πιλάτες με το μποξ, είναι η νέα μόδα του fitness στο Χόλιγουντ και μπορεί να φτάσει σύντομα στο γυμναστήριο της γειτονιάς σας. Το ένα είναι ο δρόμος προς ένα επίπεδο στομάχι για τις αστές που τρώνε πολύ το μεσημέρι και το άλλο το άθλημα που προτιμάει ο εργαζόμενος άνδρας. 

Λίγες ασχολίες θα μπορούσαν να είναι πιο διαφορετικές από το Πιλάτες και το μποξ, όμως χάρη σε μια γκουρού του φίτνες στο Λος Άντζελες ο συνδυασμός τους έγινε μόδα. Για το Ρilox ενδιαφέρονται ήδη διασημότητες όπως οι ηθοποιοί Κίρστεν Ντανστ και Χίλαρι Νταφ. 

Επινοήθηκε από τη Βιβέκα Γένσεν, μια Σουηδέζα μπαλαρίνα που έγινε φανατική του φίτνες. υτή τη στιγμή η Γένσεν διδάσκει το Ρilox στο πολυτελές στούντιό της στο Λος Άντζελες και σύντομα θα το εξαγάγει στον υπόλοιπο κόσμο. 

Χρησιμοποιεί την ισορροπία και το στρέτσινγκ του Πιλάτες και τις κινήσεις της πυγμαχίας που κάνουν πολύ καλό στο καρδιαγγειακό σύστημα. Ήδη κυκλοφορεί στην αγορά ένα DVD για τις ασκήσεις. 


«Άρχισα πέρυσι σχηματίζοντας πραγματικά μικρές τάξεις με μόλις 10 ανθρώπους σ΄ ένα μικροσκοπικό στούντιο, όμως τώρα η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη», λέει η Γένσεν. «Τον Ιανουάριο μίσθωσα και άλλο στούντιο και παίρνω συνεχώς e-mail από ανθρώπους που θέλουν να μάθουν». 

Σήμερα εκατοντάδες άνθρωποι παρακολουθούν τα μαθήματά της κάθε εβδομάδα στο Μπέβερλι Χιλς και από την ιστοσελίδα της έχουν ήδη πωληθεί 2.000 αντίτυπα του DVD της. 

Την ιδέα για το Ρilox την είχε πέρυσι, όταν προσπαθούσε να βρει έναν τρόπο να κάνει το Πιλάτες πιο έντονη γυμναστική. «Ανέκαθεν ενδιαφερόμουν για τη σκληρή γυμναστική και είχα κάνει πυγμαχία για διασκέδαση. Όμως επειδή ήμουν χορεύτρια- και χορεύτρια σημαίνει θηλυκότητα- ήθελα να κάνω κάτι που να είναι σέξι και θηλυκό, αλλά και σκληρό ταυτόχρονα». 

Πάντως ο Νιλ Μίλερ της Πυγμαχικής Ακαδημίας Φρανκ Μπρούνο δεν έχει πειστεί. «Πιστεύω ότι είναι δύο πολύ διαφορετικά συστήματα άσκησης. Βάζουμε την πυγμαχία στα σχολεία για να διδάξουμε τα αγόρια πειθαρχία και έλεγχο, όμως το Πιλάτες είναι δημοφιλέστερο στα κορίτσια. Νομίζω ότι το κοινό που θα έχουν θα είναι μάλλον μικρό». 

Ρilox 
● ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ την ισορροπία και το στρέτσινγκ του Πιλάτες και τις κινήσεις της πυγμαχίας που κάνουν πολύ καλό στο καρδιαγγειακό σύστημα 

● ΟΣΟΙ ΚΑΝΟΥΝ Ρilox φορούν γάντια χωρίς δάχτυλα τα οποία φέρουν βάρη 

● ΣΤΟ ΡΙLΟΧ δίνεις στον αέρα γροθιές, κροσέ και άπερκατ και ταυτόχρονα το Πιλάτες σου επιτρέπει να δουλεύεις τους μυς την ώρα που ηρεμείς Πιλάτες 

● ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ από τον Γιόζεφ Πιλάτες, που γεννήθηκε το 1880 στη Γερμανία και πέθανε το 1967 στη Νέα Υόρκη 

● ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ, αυτοσυγκέντρωση, έλεγχος, ακρίβεια, αναπνοές και κινήσεις που ρέουν είναι οι αρχές της μεθόδου, η οποία είναι μια ολόκληρη φιλοσοφία με απώτερο στόχο την ένωση του νου και του σώματος 

● Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΙΛΑΤΕΣ έχει κατακτήσει σήμερα τον κόσμο και έχει γίνει μια βιομηχανία πολλών εκατομμυρίων ευρώ 

● ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ της στάσης του σώματος, αύξηση της ενεργητικότητας και της ευκινησίας, μείωση των χρόνιων μυϊκών διαταραχών και των πόνων της μέσης, ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, επίπεδη κοιλιά