κουβεντες γυναικων

" Όταν εκπαιδεύεις ένα αγόρι, μορφώνεις ένα αγόρι. Όταν εκπαιδεύεις ένα κορίτσι, μορφώνεις μια ολόκληρη γενιά."

ελληνική ημερομηνία

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ολα για την γυναικα .το σπιτι,το παιδι,την οικογενεια....

Τρίτη, 6 Ιανουαρίου 2015

Τα μυστικά της ιδανικής προπόνησης


Είναι γνωστό πως η συστηματική γυμναστική παρέχει πολλά οφέλη στην υγεία. Ωστόσο, δεν πρέπει να επιλέγει κανείς ένα συγκεκριμένο είδος άσκησης, αλλά μια ολοκληρωμένη προπόνηση που θα περιλαμβάνει ασκήσεις για δύναμη και ευλυγισία όπως και αεροβικές ασκήσεις, ενώ θα αυξάνει όσο χρειάζεται τους καρδιακούς παλμούς. Γιατί; Την απάντηση δίνει η εφημερίδα «Νιου Γιορκ Τάιμς».: 

Αεροβικές ασκήσεις: Αυξάνουν την αντοχή, κάνοντας την καρδιά να πάλλεται πιο γρήγορα και με περισσότερη δύναμη. Καθώς η καρδιά πάλλεται πιο γρήγορα, οξυγονώνεται και πιο γρήγορα, γεγονός που επιτυγχάνεται με την επιτάχυνση της αναπνοής. Με αυτό τον τρόπο δυναμώνει η καρδιά και διεγείρεται η παραγωγή «καλής» (HDL) χοληστερόλης. Στις ήπιες αεροβικές ασκήσεις ανήκουν το βάδην και η κολύμβηση, ενώ το τζόκινγκ, το τένις και ο χορός είναι έντονες αεροβικές ασκήσεις. 


Ασκήσεις ευλυγισίας: Συμπεριλαμβάνουν τις διατάσεις (στρέτσινγκ) και συμβάλλουν στην επιμήκυνση των μυών, στην προστασία από τους τραυματισμούς και στην καλύτερη κίνηση των αρθρώσεων. Εκτός από τα σωματικά οφέλη, παρέχουν και σημαντική μείωση του στρες όταν συνδυάζονται με έλεγχο της αναπνοής και συγκέντρωση της προσοχής σε αυτές (συμβαίνει και με τεχνικές όπως η γιόγκα και το τάι τσι). 

Ασκήσεις για δύναμη: Αποκαλούνται και ασκήσεις αντίστασης ή ισομετρικές ασκήσεις και είναι όσες γίνονται με βάρη, ιμάντες γυμναστικής κ.τ.λ. Αυξάνουν τη δύναμη των μυών, των οστών και των παρακείμενων μαλακών ιστών, καίνε λίπος και μπορεί να ελαττώσουν τη χοληστερόλη. Για να αυξηθεί η δύναμη, αυξάνεται η μυϊκή μάζα - και η αυξημένη μυϊκή μάζα διεγείρει την καύση λίπους επειδή αυξάνει τον μεταβολισμό. Οι ασκήσεις για δύναμη λέγονται και αναερόβιες, διότι δεν απαιτείται αυξημένη παραγωγή οξυγόνου για την εκτέλεσή τους. 

Οι καρδιακοί παλμοί
Όταν κάνετε αεροβική άσκηση (λ.χ. βάδην ή τζόγγινγκ) είναι σημαντικό να γυμνάζεστε με το 60-90% του μέγιστου καρδιακού παλμού σας. Για να βρείτε πόσο είναι αυτό, αφαιρέστε από το 220 την ηλικία σας. Ο αριθμός που θα βρείτε αντιπροσωπεύει πόσες φορές πρέπει να κτυπήσει η καρδιά σας σε ένα λεπτό, όταν κτυπάει με το μέγιστο των δυνατοτήτων της. Πολλαπλασιάστε αυτό τον αριθμό με 0,6 για να υπολογίσετε το 60% και με 0,90 για να υπολογίσετε το 90%. 

Θα πρέπει να διατηρείτε το εύρος από το 60% έως το 90% επί 30-45 λεπτά, τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, για να αποκτήσετε καλή αεροβική κατάσταση.

Η αστεια εικονα της ημερας...


«Φάρμακο» η γιόγκα για το σεξ


Στους δύσκολους καιρούς της οικονομικής κρίσης και ανασφάλειας, το σεξ είναι το πρώτο που πλήττεται, σύμφωνα με τις έως τώρα μελέτες. Δεν πρέπει, όμως, να χάνουμε το κουράγιο μας: λύση υπάρχει και ως φαίνεται έρχεται από τα βάθη της Ανατολής. Μία νέα μελέτη δείχνει ότι η γιόγκα και η περισυλλογή μπορεί να βελτιώσουν την διέγερση, την ερωτική επιθυμία αλλά και τον οργασμό στις γυναίκες. Στους δε άντρες, η γιόγκα μπορεί να είναι αποτελεσματική στην καταπολέμηση της πρόωρης εκσπερμάτωσης.
Οι ανατολικές τεχνικές θεωρούνται αιώνες τώρα ωφέλιμες για το σεξ. Όπως γράφουν και οι επιστήμονες στην «Επιθεώρηση Σεξουαλικής Ιατρικής» (JSM), οι τεχνικές αυτές «έχουν τις ρίζες τους στο Κάμα Σούτρα του τέταρτου και του έκτου αιώνα».

Η άποψη αυτή έχει επιστημονική τεκμηρίωση, τονίζουν οι δρες Λόρι Α. Μπρότο, από το Τμήμα Μαιευτικής-Γυναικολογίας του Πανεπιστημίου της Βρετανικής Κολομβίας, Μάικλ Κρίτσμαν από το Κέντρο Σεξουαλικής Υγείας της Νότιας Καλιφόρνια, και Πάμελα Τζαίηκομπσον από το κέντρο The Healing Sanctuary στην Καλιφόρνια.
Οι ερευνητές ανέλυσαν τα στοιχεία από πέντε προγενέστερες μελέτες για την γιόγκα και την περισυλλογή.
Η περισυλλογή είναι μία πρακτική που αποκαλείται και ενσυνειδητότητα ή mindfulness και αποτελεί βασική συνιστώσα της γιόγκα. Κατ’ αυτήν, μαθαίνει κανείς να αποκτά πλήρη επίγνωση της εκάστοτε στιγμής. Στην καρδιά της πρακτικής αυτής βρίσκεται ο διαλογισμός.
Όπως έδειξαν τα στοιχεία της μελέτης, η περισυλλογή ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματική, καθώς επέτρεπε σε γυναίκες που αδυνατούσαν να συγκεντρώσουν την προσοχή τους, να την εστιάσουν τελικά στον υπερθετικό βαθμό.
Μόλις οι γυναίκες έφταναν στο σημείο αυτό, μπορούσαν να ασχοληθούν πιο ουσιαστικά με τη γιόγκα, γνωρίζοντας καλύτερα το σώμα τους – και τελικά απολάμβαναν περισσότερο το σεξ, αφού αυξανόταν η διέγερση, η επιθυμία και οι οργασμοί τους.

Στους άντρες, το όφελος της γιόγκα διαπιστώθηκε ότι αφορούσε την εκσπερμάτωση: όσοι έκαναν γιόγκα μία ώρα την ημέρα, ανέφεραν ότι αυξήθηκε σημαντικά ο χρόνος από την ερωτική διέγερση έως την εκσπερμάτωση – ένα όφελος παραπλήσιο με αυτό που άλλοι άντρες πέτυχαν λαμβάνοντας αντικαταθλιπτικά φάρμακα, τα οποία τους είχαν χορηγηθεί για την πρόωρη εκσπερμάτωση.
Οι ερευνητές επισημαίνουν στο άρθρο τους ότι η περισυλλογή και η γιόγκα δεν είναι ό,τι το ευκολότερο. Ως φαίνεται, όμως, αξίζει τον κόπο να τις δοκιμάσει κανείς, αφού πέρα από τα οφέλη που καταγράφηκαν στη μελέτη, είναι αποδεδειγμένο ότι η γιόγκα αυξάνει και την ευλυγισία – και το σεξ σαφώς μπορεί να ωφεληθεί περαιτέρω από αυτήν!

Συμβουλές για γυμναστική στο κρύο.....



Η υπαίθρια άσκηση τον χειμώνα μπορεί να είναι απολαυστική, αρκεί να λαμβάνουν οι ασκούμενοι ορισμένα απλά μέτρα αυτοπροστασίας, αναφέρει η Εθνική Εταιρεία Προπονητών (ΝΑΤΑ) των ΗΠΑ. Συγκεκριμένα συνιστά τα εξής: 

* Να προθερμαίνεστε και να χαλαρώνετε. Το κρύο προκαλεί συστολή των μυών, γι΄ αυτό απαιτείται αρκετός χρόνος για επαρκείς διατάσεις πριν από την άσκηση. Διατάσεις χρειάζονται και μετά το τέλος της άσκησης, για διατήρηση της ευλυγισίας. Να κρατάτε κάθε διάταση των χεριών και των ποδιών για 30 δευτερόλεπτα. 

* Να φοράτε τα κατάλληλα παπούτσια ή μποτάκια ώστε τα πόδια σας να μη βραχούν και κρυώσουν. 

* Να καταναλώνετε τρόφιμα και ροφήματα που θα τροφοδοτήσουν με πολλά θρεπτικά συστατικά τον οργανισμό σας στη διάρκεια της άσκησης. Καλές επιλογές είναι το ψωμί ολικής αλέσεως, οι ξηροί καρποί και τα ισοτονικά ροφήματα. 

* Να ντύνεστε σωστά (σε στοιβάδες), ώστε να μπορείτε να απολαμβάνετε τον χειμώνα υπαίθριες δραστηριότητες, όπως το τζόγκινγκ και το βάδην. 

* Αν θέλετε να τονώσετε χέρια και πόδια εν όψει άνοιξης, δοκιμάστε χειμερινές αεροβικές δραστηριότητες όπως το cross-country σκι και το πατινάζ στον πάγο. 

* Φτυαρίστε το χιόνι. Είναι μια πολύ καλή άσκηση, αλλά αρχίστε με αργό ρυθμό για να βελτιώσετε την αντοχή σας. Προσέξτε επίσης την τεχνική σας: για να μην τραυματίσετε τη μέση, τον αυχένα ή τους ώμους σας, οι άκροι πόδες και οι ώμοι σας πρέπει να «βλέπουν» προς το φτυάρι.
 
* Αν θέλετε να ασχοληθείτε με κάποιο νέο άθλημα ή πάσχετε από χρόνιο νόσημα, συμβουλευθείτε πρώτα έναν γιατρό.