κουβεντες γυναικων

" Όταν εκπαιδεύεις ένα αγόρι, μορφώνεις ένα αγόρι. Όταν εκπαιδεύεις ένα κορίτσι, μορφώνεις μια ολόκληρη γενιά."

ελληνική ημερομηνία

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ολα για την γυναικα .το σπιτι,το παιδι,την οικογενεια....
Powered By Blogger

Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΣ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ........(τι θες απο τον Αι Βασιλη?)

1/θελω να σταματησω τη δουλεια, δεν ειναι για την ηλικια μου.

2/Θελω οι επιστημονες να ανακαλυψουν ενα εμβολιο για μενα ..Παρακαλω μην αργησουν.

3/Θελω να εχω καθαρο νερο ,να μην χρειαζεται να παω χιλιομετρα να το κουβαλαω.

4/Θελω να παψω πια ν'αναζητω τροφη στα σκουπιδια

5/Θελω στους δρομους να μην κοιμαμαι πια.
   Να βρεθει για μενα ενα σπιτι μια ζεστη γωνια.

6/Θελω να ειμαι παιδακι καθαρο.
   Θελω το μπανιο μου να ειναι πιο ζεστο.

7/Θελω να διαβαζω σε γραφειο και οχι σε σκουπιδοτοπο μεσα στο κρυο.

8/Θελω να μην καταταγω ειμαι μικρος για πολεμο


ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ
ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ???   Λαμπρινη Τσαρμποπουλου....




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου