κουβεντες γυναικων

" Όταν εκπαιδεύεις ένα αγόρι, μορφώνεις ένα αγόρι. Όταν εκπαιδεύεις ένα κορίτσι, μορφώνεις μια ολόκληρη γενιά."

ελληνική ημερομηνία

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ολα για την γυναικα .το σπιτι,το παιδι,την οικογενεια....

Τρίτη, 6 Ιανουαρίου 2015

Συμβουλές για γυμναστική στο κρύο.....



Η υπαίθρια άσκηση τον χειμώνα μπορεί να είναι απολαυστική, αρκεί να λαμβάνουν οι ασκούμενοι ορισμένα απλά μέτρα αυτοπροστασίας, αναφέρει η Εθνική Εταιρεία Προπονητών (ΝΑΤΑ) των ΗΠΑ. Συγκεκριμένα συνιστά τα εξής: 

* Να προθερμαίνεστε και να χαλαρώνετε. Το κρύο προκαλεί συστολή των μυών, γι΄ αυτό απαιτείται αρκετός χρόνος για επαρκείς διατάσεις πριν από την άσκηση. Διατάσεις χρειάζονται και μετά το τέλος της άσκησης, για διατήρηση της ευλυγισίας. Να κρατάτε κάθε διάταση των χεριών και των ποδιών για 30 δευτερόλεπτα. 

* Να φοράτε τα κατάλληλα παπούτσια ή μποτάκια ώστε τα πόδια σας να μη βραχούν και κρυώσουν. 

* Να καταναλώνετε τρόφιμα και ροφήματα που θα τροφοδοτήσουν με πολλά θρεπτικά συστατικά τον οργανισμό σας στη διάρκεια της άσκησης. Καλές επιλογές είναι το ψωμί ολικής αλέσεως, οι ξηροί καρποί και τα ισοτονικά ροφήματα. 

* Να ντύνεστε σωστά (σε στοιβάδες), ώστε να μπορείτε να απολαμβάνετε τον χειμώνα υπαίθριες δραστηριότητες, όπως το τζόγκινγκ και το βάδην. 

* Αν θέλετε να τονώσετε χέρια και πόδια εν όψει άνοιξης, δοκιμάστε χειμερινές αεροβικές δραστηριότητες όπως το cross-country σκι και το πατινάζ στον πάγο. 

* Φτυαρίστε το χιόνι. Είναι μια πολύ καλή άσκηση, αλλά αρχίστε με αργό ρυθμό για να βελτιώσετε την αντοχή σας. Προσέξτε επίσης την τεχνική σας: για να μην τραυματίσετε τη μέση, τον αυχένα ή τους ώμους σας, οι άκροι πόδες και οι ώμοι σας πρέπει να «βλέπουν» προς το φτυάρι.
 
* Αν θέλετε να ασχοληθείτε με κάποιο νέο άθλημα ή πάσχετε από χρόνιο νόσημα, συμβουλευθείτε πρώτα έναν γιατρό.