κουβεντες γυναικων

" Όταν εκπαιδεύεις ένα αγόρι, μορφώνεις ένα αγόρι. Όταν εκπαιδεύεις ένα κορίτσι, μορφώνεις μια ολόκληρη γενιά."

ελληνική ημερομηνία

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ολα για την γυναικα .το σπιτι,το παιδι,την οικογενεια....

Παρασκευή, 2 Ιανουαρίου 2015

«Φάρμακο» η γυμναστική για τον χρόνιο πόνο στη μέση



Αν πάσχετε από χρόνιο πόνο στη μέση, καλό είναι να βάλετε τη συστηματική γυμναστική στη ζωή σας, συνιστούν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Αλμπέρτα, στον Καναδά. 

Σε μελέτη που πραγματοποίησαν με 240 άνδρες και γυναίκες που είχαν χρόνιο πόνο στη μέση, διαπίστωσαν πως όσοι έκαναν ασκήσεις με βάρη σε γυμναστήριο τέσσερις μέρες την εβδομάδα είχαν καλύτερη ποιότητα ζωής, 28% λιγότερο πόνο και 36% λιγότερα προβλήματα εξαιτίας του πόνου τους. 

Τα οφέλη αυτά, όμως, δεν ήταν τόσο σημαντικά για όσους πήγαιναν στο γυμναστήριο μόνο δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα. 

«Αν και πολλοί πιστεύουν πως ο πόνος στη μέση καθιστά απαγορευτική τη γυμναστική, τα ευρήματά μας δείχνουν ότι τα βάρη τέσσερις φορές την εβδομάδα παρέχουν τη μέγιστη ανακούφιση από τον πόνο και τη μέγιστη βελτίωση στην ποιότητα της ζωής», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής δρ Ρόμπερτ Κελ, επίκουρος καθηγητής Φυσιολογίας της Άσκησης στο Πανεπιστήμιο. 

Υπολογίζεται ότι εννέα στους δέκα ενηλίκους ταλαιπωρούνται από πόνο στη μέση τουλάχιστον μία φορά στη ζωή τους, ενώ πολλοί αποκτούν τελικά χρόνιο πρόβλημα. 

Όπως εξήγησε ο δρ Κελ παρουσιάζοντας τα ευρήματα της μελέτης σε πρόσφατο συνέδριο του Αμερικανικού Κολεγίου Αθλητιατρικής στο Σιάτλ, οι 240 εθελοντές χωρίστηκαν σε τέσσερις ομάδες. Η μία δεν γυμναζόταν καθόλου, ενώ οι άλλες τρεις έκαναν ασκήσεις με βάρη στο γυμναστήριο δύο, τρεις ή τέσσερις φορές την εβδομάδα. 

Η πορεία των συμπτωμάτων τους καταγράφηκε επί 16 εβδομάδες. 

Σε όσους γυμνάζονταν τέσσερις φορές την εβδομάδα η μείωση του πόνου ήταν 28%, σε όσους γυμνάζονταν τρεις 18% και σε όσους γυμνάζονταν δύο 14%. Η ποιότητα της ζωής, που αξιολογήθηκε με βάση το πώς ένιωθαν σωματικά και ψυχικά οι ασθενείς, αυξήθηκε κατά 28%, 22% και 16% αντιστοίχως. Στους εθελοντές που δεν γυμνάζονταν, δεν παρατηρήθηκε διαφορά. 

Αν συνεπώς σάς ταλαιπωρεί η μέση σας, ρωτήστε τον γιατρό σας ποιες ασκήσεις μπορείτε να κάνετε.