κουβεντες γυναικων

" Όταν εκπαιδεύεις ένα αγόρι, μορφώνεις ένα αγόρι. Όταν εκπαιδεύεις ένα κορίτσι, μορφώνεις μια ολόκληρη γενιά."

ελληνική ημερομηνία

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ολα για την γυναικα .το σπιτι,το παιδι,την οικογενεια....

Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου 2014

Οι Αρχές τής τεχνικής Πιλάτες......



Υπάρχουν οκτώ βασικές αρχές του Pilates, που προέρχονται από την έμμεση εμπειρία του ιδίου του Πιλάτες και αντιπροσωπεύουν τα κύρια σημεία για την μεθόδου του. Αρχές που θα φανούν χρήσιμες και σε άλλες τεχνικές.
Κάθε αρχή εισάγεται με μερικές φράσεις του ίδιου Γιόζεφ Πιλάτες.
Αυτοσυγκέντρωση
Συγκεντρώσου στις σωστές κινήσεις κάθε φορά που ασκείσαι, έτσι ώστε να αποφύγεις οποιοδήποτε λάθος που θα μπορούσε να σου στερήσει τα οφέλη που προέρχονται από την άσκηση.
Η εξάσκηση της τεχνικής Πιλατες απαιτεί συγκέντρωση και αυτό συγκέντρωση. Το μυαλό να παραμένει σε επαγρύπνηση καθώς κάθε διάσταση της κάθε κίνησης ελέγχεται και παρακολουθείται προσεκτικά.
Έλεγχος
Η μέθοδος Contrology αρχίζει με τον απόλυτο έλεγχο των μυών από το μυαλό μας.
Εάν θέλουμε να κρατήσουμε σωστή στάση είναι σημαντικό να αποκτήσουμε πλήρη έλεγχο των μυών μας. Στην τεχνική Πιλατες δουλεύουμε ενάντια στη δύναμη της βαρύτητας, χρησιμοποιώντας αργές και ελεγχόμενες κινήσεις.
Αναπνοή
Για να αναπνέεις σωστά, πρέπει να ολοκληρώνεται η εισπνοή και η εκπνοή, προσπαθώντας πάντα να αποβάλλεις με δύναμη από τα πνευμόνια κάθε μόριο μολυσμένου αέρα, ακριβώς όπως θα στράγγιζες με δύναμη, για να φύγει και η τελευταία σταγόνα, ένα βρεγμένο πανί.
Πολλοί άνθρωποι έχουν μάθει να κρατάνε την αναπνοή τους η να παίρνουν επιφανειακές αναπνοές καθώς ασκούνται, κάτι που εμποδίζει την παροχή οξυγόνου στους μυς και μειώνει την απόδοση τους. Στην τεχνική Πιλατες αναπνέουμε βαθιά, με το κάτω μέρος των πλευρων και της πλάτης.
Οι κινήσεις γίνονται στο ρυθμός της αναπνοής.
Εστίαση / αναζήτηση του κέντρου
Η σωστή στάση του σώματος μπορεί να επιτευχθεί όταν ολόκληρο το σώμα είναι υπό απόλυτο έλεγχο
Η τεχνική Pilates θεωρεί ότι το σημείο ισχύος του σώματος και ο έλεγχος πρέπει να βρίσκονται στο κέντρο βάρους του σώματος (6 εκ. κάτω από τον ομφαλό. Μια περιοχή γνωστή ως ”hara” ). Συμφωνά με την τεχνική Πιλατες, όλες οι κινήσεις ελέγχονται από τη σύσπαση των μυών που βρίσκονται εδώ.
Για αυτό εστιάζουμε την προσοχή μας σε αυτό το σημείο.
Ακρίβεια
Με τη σωστή εκτέλεση και τον απόλυτο έλεγχο, μέχρι το σημείο να γίνουν ένα με τις κινήσεις σας χωρίς πλέον να το σκεφτόσαστε, αυτές οι ασκήσεις θα φέρουν χάρη και ισορροπία σε όλες τις καθημερινές σας δραστηριότητες.
Η αποτελεσματικότητα των ασκήσεων της τεχνικής Πιλατες βασίζεται στην ακριβή εκτέλεση κάθε κίνησης. Ακρίβεια στάση του σώματος, ακρίβεια ρυθμός ανάλογα την αναπνοή, ακρίβεια στάση της σπονδυλική στήλης
Ρευστές κινήσεις / Ροη
Η μέθοδος Contrology δημιουργήθηκε για να δώσει ελαστικότητα, φυσική χάρη και δυναμικότητα, ιδιότητες που θα χαρακτηρίζουν όλες σας τις δραστηριότητες, τον τρόπο που περπατάτε, τη διασκέδαση ή τη δουλειά σας.
Κάθε ακολουθίες η επαναλήψεις των κινήσεων θα πρέπει να ελέγχεται από τους κοιλιακούς μυς και να εκτελείται χρησιμοποιώντας συνεχείς, αργές και απαλές κινήσεις, σε ρυθμό αντίστοιχο με την αναπνοή.
Συναίσθηση
Κάθε μυς συνεργάζεται στην ανάπτυξη των άλλων.
Στην τεχνικές Πιλατες είναι σημαντικό να αναπτύξουμε την ικανότητα να ακούμε το σώμα μας και να οδηγούμαστε από αυτά μου μαθαίνουμε. Η τυχημένη συναίσθηση θα μας επιτρέψει να είμαστε σίγουροι αφενός ότι εκτελούμε τις ασκήσεις με ελεγχόμενο τρόπο και αφετέρου ότι γυμναζόμαστε στο επίπεδο που αντιστοιχεί με τις δικές μας ικανότητες. Επιπλέον η γνώση του σώματος μας θα μας οδηγήσει σε πιο επιμελή εκτέλεση των ασκήσεων.