κουβεντες γυναικων

" Όταν εκπαιδεύεις ένα αγόρι, μορφώνεις ένα αγόρι. Όταν εκπαιδεύεις ένα κορίτσι, μορφώνεις μια ολόκληρη γενιά."

ελληνική ημερομηνία

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ολα για την γυναικα .το σπιτι,το παιδι,την οικογενεια....

Τετάρτη, 10 Δεκεμβρίου 2014

Αερόβια άσκηση: Γυμναστική για... μακροζωία...



Η ανάγκη για αερόβια άσκηση έχει γίνει πιεστική και επιτακτική στην εποχή μας. Μια εποχή όπου η τεχνολογική εξέλιξη αντικατέστησε τη σωματική εργασία με τη μηχανή και μας επέβαλε έναν αυτοματοποιημένο καθιστικό, αγχώδη και αφύσικο τρόπο ζωής. Ζούμε σε μια εποχή που την χαρακτηρίζει ο κινητικός περιορισμός, δηλαδή η υποκινητικότητα με αποτέλεσμα να οδηγούμαστε σιγά σιγά σε βιολογική παρακμή. Το μόνο αντίδοτο στη βιολογική αυτή φθορά είναι η αερόβια άσκηση. Και αυτό γιατί με την αερόβια άσκηση δραστηριοποιούνται όλα τα κύτταρα του οργανισμού και γυμνάζονται όχι μόνο οι μύες αλλά και το αναπνευστικό και κυρίως το καρδιαγγειακό σύστημα. Όταν λέμε αερόβια άσκηση εννοούμε το τρέξιμο, το κολύμπι, την ποδηλασία, το γρήγορο βάδισμα, την άσκηση σε ομαδικά προγράμματα στο γυμναστήριο και γενικά φυσικές δραστηριότητες που έχουν αρκετή ένταση και διάρκεια για να προκαλέσουν τις απαραίτητες καρδιοαναπνευστικές προσαρμογές. Οι ασκήσεις Ισομετρικές: Αυτές που συστέλλουν τους μύες χωρίς να προκαλούν κίνηση και απαιτούν λίγο ή καθόλου οξυγόνο. Ισοτονικές: Αυτές που συστέλλουν τους μύες και προκαλούν κίνηση χωρίς να απαιτούν πολύ οξυγόνο.