κουβεντες γυναικων

" Όταν εκπαιδεύεις ένα αγόρι, μορφώνεις ένα αγόρι. Όταν εκπαιδεύεις ένα κορίτσι, μορφώνεις μια ολόκληρη γενιά."

ελληνική ημερομηνία

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ολα για την γυναικα .το σπιτι,το παιδι,την οικογενεια....

Τετάρτη, 10 Δεκεμβρίου 2014

To stretching και η σημασία του....



streching-womenΕυλυγισία σημαίνει υγεία, γιατί ενισχύει το μυϊκό σύστημα και του δίνει ζωντάνια για να μπορεί να υποστηρίζει όλο το σώμα. Οι γυναίκες έχουν πρόβλημα με τη μέση και τους γλουτούς λόγο της επιφόρτισης, που δέχεται η συγκεκριμένη περιοχή.
Για αυτό είναι σημαντικό να ακολουθούνται ασκήσεις, που θα προλάβουν παθήσεις του μυοσκελετικού συστήματος.
Πέρα από τη γυμναστική και την ενασχόληση με το fitness καλό είναι να τηρούνται με ευλάβεια και οι διατατικές ασκήσεις για την ομαλή λειτουργία του σκελετικού και μυϊκού συστήματος.
Σε αυτό το άρθρο θα σας δώσουμε συμβουλές για την εκτέλεση τέτοιων ασκήσεων έτσι ώστε να τις κάνετε μέρος της καθημερινότητας σας.
Διατάσεις για την μέση και τους γλουτούς
Πάρτε ένα στρώμα και ξαπλώστε ανάσκελα. Διπλώστε το δεξί σας πόδι σε γωνία 90 μοιρών και πιάστε και με τα 2 σας χέρια το γόνατο. Πιέστε με κατεύθυνση την κοιλιά σας. Θα νιώσετε ένα μικρό τράβηγμα στο γλουτό σας αλλά και στη μέση. Κάντε το ίδιο με το άλλο πόδι.
Καθίστε σε εδραία θέση πάνω στο στρώμα με τεντωμένα πόδια. Διπλωθείτε και να έχει το στήθος σας, κατεύθυνση τα γόνατα. Είναι λίγο δύσκολο στην αρχή αλλά επιμείνετε.
Ανοίξτε τα πόδια στη διάσταση σε σχήμα V. Κάντε δίπλωση μια στο δεξί σας πόδι και μια στο αριστερό.
Τέλος, μπορείτε να πάρετε τη κλασσική θέση γιόγκα και να πιέσετε τα γόνατα σας να φτάσουν στο πάτωμα.
Γενικές συμβουλές:
Η διάρκεια της πίεσης, που θα ασκείτε πρέπει να είναι το πολύ 12-15 δευτερόλεπτα.
Αναπνεύστε κανονικά και βαθειά. Οι ασκήσεις αυτές δεν βοηθάνε μόνο το σώμα, αλλά και το πνεύμα.
Η διάρκεια, των διατάσεων να είναι από 7 έως 10 λεπτά, καθημερινά.
Πριν την εκτέλεση των ασκήσεων να έχετε προθερμανθεί πολύ καλα.